הידעת?


שרירים צורכים אנרגיה רבה מהגוף, לכן אנשים עם מסת שרירים גדולה שורפים יותר קלוריות גם בזמן מנוחה. הקפדה על אימוני כוח ובניית מסת שריר יעזרו לכם להגביר את קצב שריפת השומן בגוף גם בזמן שאתם לא מתאמנים!

 

איך מעלים מסת שריר,

באמצעות אימוני התנגדות או אימונים אנאירוביים כמו למשל אימוני משקולות, אימונים כנגד משקל גוף, אימונים בעזרת עזרים כמו כדורים, גומיות וכדומה.

איך מורידים אחוזי שומן,

 

שילוב נכון בין אימונים אירוביים לבין תזונה נכונה דלה בפחמימות ועישירה בחלבונים.

 

מתאמן מתחיל או אדם שעדיין לא התחיל להתאמן מרגיש שהשגת המראה החטוב והשרירי נתפס כדבר בלתי ניתן להשגה .

מתאמנים רבים, בעיקר כאלה הנמצאים בתחילת דרכם שואלים את עצמם איך לפתח שרירים מהר, איך להוריד אחוזי שומן, איך להשיג את המראה החטוב. ובכן התוצאה לצד התהליך תלויים בלא מעט גורמים כמו למשל שינה, גיל, מין, תזונה, גנטיקה וכמובן תוכנית האימונים שבחרנו לבצע.

 

אצלנו תוכלו לקבל ליווי אישי מהיום הראשון מהמאמנים הכי מקצועיים שיש!!!

 

לפרטים נוספים: 02-9923846

השארת תגובה